fbpx
Veilige en eenvoudige betaling | Voor 12:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden | Gratis verzending in NL vanaf €35,- | VAKANTIESLUITING VAN 5 TM 13 AUGUSTUS
    nlen

Heb je een vraag?

Heb je een vraag of een klacht? Dan horen we die graag!

Studio Stationery doet alles voor een optimale levering van onze prachtige producten. We willen dan ook heel graag dat jij blij bent met je aankoop. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan zijn we er voor je.

We vragen je om klachten ten aanzien van de door jou ontvangen bestellingen binnen 7 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@studiostationery.nl. We komen dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, met een antwoord.

Levertijden en verzending

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen die voor 12.00 uur zijn besteld dezelfde dag mee te geven aan onze post service.

2. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Op basis van het gewicht van je bestelling en het land waar je bestelling heen gestuurd moet worden berekenen we de verzendkosten van je bestelling. Deze wordt automatisch berekend en getoond in het bestelproces. Je weet dus precies waar je aan toe bent voor je jouw bestelling definitief maakt. Alle zendingen boven de 35 euro worden in Nederland gratis verzonden. We werken voor onze bestellingen met PostNL. Je ontvangt nadat je je bestelling hebt geplaatst automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra die bij ons vertrekt.

3. Wie vervoert mijn bestelling?

We werken voor onze bestellingen met PostNL. Je ontvangt nadat je je bestelling hebt geplaatst automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra die bij ons vertrekt.

4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt nadat je je bestelling hebt geplaatst automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra die bij ons vertrekt.

5. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Mocht je de levering op een ander adres willen ontvangen dan het factuuradres dan is dat uiteraard mogelijk. In het bestelproces wordt je de mogelijkheid geboden om een ander leveradres op te geven. Mocht je op het moment van levering niet aanwezig zijn dan zal de bezorger proberen om het pakket af te leveren bij een van je buren, je vindt dan een niet-thuis kaartje in de brievenbus. Het kan ook zijn dat je jouw pakket op kunt halen bij een afhaalpunt van de bezorger. Ook dan tref je een niet-thuis kaartje in je bus.

Betaling

1. Wanneer betaal ik mijn bestelling?

Bestellingen bij  Studio Stationery kunnen in het bestelproces direct betaald worden met iDeal, Bancontact Mister Cash, Sofort Banking, Mastercard en Visa. Tijdens het afrekenen kun je aangeven welke betaalwijze jouw voorkeur heeft.

2. Welke bijkomende kosten zijn er?

De vermelde prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten, deze worden in het bestelproces automatisch berekend. Mocht je eventueel artikelen retour sturen dan zijn de kosten voor de verzending van jouw pakket aan ons voor jouw rekening.

Retouren, ruilen en klachten

1. Waar kan ik problemen met de verzending melden?

Mochten er zich onverhoopt problemen voordoen met je bestelling, zoals beschadigingen of incomplete leveringen, dan vragen we je binnen 24 uur contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@studiostationery.nl. Dan gaan we direct voor je aan de slag om het probleem te verhelpen.

2. Kan ik mijn artikelen ook retourneren?

Je hebt het recht om artikelen retour te zenden naar Studio Stationery. Dit termijn gaat in op de dag waarop je jouw bestelling hebt ontvangen. Je kan je bestelling, of delen daarvan, retour melden via onze website. Zodra je dat gedaan hebt, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan ons terug te sturen.

Het adres dat je gebruikt voor retourzendingen is:
Studio Stationery
Het Laar 3B
5735 RC Aarle-Rixtel
Nederland

Let op! Alle retouren moeten eerst via de website aangemeld worden en voorzien worden van de volledig ingevulde retourbon.

Wij kunnen alleen artikelen retournemen die ongebruikt zijn en in de originele verpakking retour gezonden worden. Je krijgt van alle correct teruggestuurde artikelen het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het verzenden van de retouren zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. We adviseren je de verzendbon met track & trace code goed te bewaren.

Zodra wij de retouren binnen de gestelde termijn ontvangen, controleren wij deze. Als de retourzending voldoet aan de gestelde voorwaarden wordt het aankoopbedrag van de retour gestuurde artikelen binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort. Aan deze betaling zijn voor jou geen kosten verbonden.

3. Kan ik mijn artikelen ruilen?

Wil je toch liever een ander artikel bestellen? Dat kan uiteraard. In dat geval gelden dezelfde voorwaarden als bij de hierboven beschreven retouren. Vermeld in dat geval op het retourformulier welke vervangende artikelen je graag wil ontvangen.

 

 

This site is registered on wpml.org as a development site.